Skip to main content

I Love My Bitch



[Busta Rhymes] I love my bitch
[Kelis] I love my nigga
[x6]

My lady never lets me down
thats why i never let her go
she always here to lift me up
when i fall down and hit the floor
...

431 песни

Touch It


"Touch it- bring it - pay it - watch it -
turn it - leave it - stop - format it"
[repeat 6x]

[Intro]
Aiyyo Swizz I don't think they ready for this shit
Aiyyo let me take they ass back to...

431 песни

Get You Some



[Chorus]
[Marsha] Money, cars, clothes, sexy broads, plenty more, go.. get you some
[Q-Tip] Mansion, lots, planes, Phantoms, bitch you better...
[Marsha] Go.. get you some
[Q-Tip] Hustlin,...

431 песни

New York Shit


[Intro: Busta Rhymes]
DJ Scratch you sick for this one

[Swizz Beatz]
WOO! Come on! New York we back!!! (Swizzy!!!)

[Chorus: Swizz Beatz]
If you from New York stand up right now!
If y...

431 песни

Goldmine



[Raekwon]
Old dro bottles, and blow, blowin from both zones
Layin in them Tahoes we own the projo's
Three for tenement we in the lobby with the big
(da dun dun dun) Don't move cause I'm a ...

431 песни

Don't Get Carried Away


[Busta Rhymes]
Doctor, yeah
I think we got some shit for 'em (FLIP-MOOODE!)
Yeah I'ma rub these sticks together
Check it, and start a bonfire

[Chorus: Busta Rhymes]
And if you don't se...

431 песни

Get Down


Aiyyo; ah to my people on the left (get down!)
Uh-huh; to my people on the right (get down!)
Uh-huh; ah to my people in the middle (get down!)
Check it

You see a fresh off the grill nigga ...

431 песни

I'll Do It All


[LaToiya Williams + (Busta)]
I-iiii-iiiih, I never thought
Thaaaaaaat I, could fiiiind (excuse me miss)
Someone, so special (can I have a word wit'chu baby)

[Busta Rhymes]
Miss can I get...

431 песни

Legend Of The Fall Offs


[Death; portrayed by Busta Rhymes + sounds of a shovel digging + a heartbeat]
Yeah I know
A lot of you niggaz don't plan on the day when you'd have to see me
You see - I'm that nigga that you ...

431 песни

How We Do It Over Here



[Missy] Bus-a-Bus baby-baby! Nooowww...

[Hook: Missy Elliott]
Pop yo' collars like this
Bottles up like this
Side to side like this
Holla if ya like this

[Chorus One: Missy Elliott...

431 песни

Been Through The Storm



[Chorus: Stevie Wonder]
Been through the storm, through the cold and rain
Everything's still the same
Can't control how I feel
Sometimes it's hard to keep it real
You see the luxuries in...

431 песни

In The Ghetto



[Busta Rhymes]
Y'know, my homey Treach from Naughty By Nature once said
If you ain't from the ghetto, don't COME to the fuckin ghetto
But I'ma let one of our most immaculate tour guides
t...

431 песни

Cocaina



[Intro: Busta Rhymes]
Ai-ya-ya-yio...
Busta Rhymes ya gotsa be the sure shot
Flipmode ya gotsa be the sure shot
Aftermath ya gotsa be the sure shot
My live niggaz y'know; who be the sure...

431 песни

You Can't Hold The Torch



[Busta Rhymes]
Yeah
It's funny how the game change, right? Hehe
Shit feel all different
Y'all niggaz complainin left and right about how the game feel all fucked up
Niggaz only been tal...

431 песни

They're Out To Get Me


[Mr. Porter]
I'm just playin wit y'all niggaz, I'm just playin wit y'all niggaz
I'm just playin wit y'all niggaz, I'm just playin wit y'all niggaz!

They told me to! [echoes]

[Chorus: Mr....

431 песни

The Struggle Will Be Lost


[chorus]
Now this is the tale of a murderer who comes from the caucus cliffs
[busta in background] happy thanksgiving
He robbed and stole and killed for greed and packed us on slave ships
[busta...

431 песни

I Know What You Want


[busta rhymes speaking]
Yeah
Shorty I know what you need
I got everything you need
I promise I ain't gonna hold out either
I'ma give it all to you baby
It's on, bust it

[chorus: 1- busta rh...

431 песни

Call The Ambulance


[busta rhymes]
Yeah.. busta rhymes now, flipmode now, check it
See we in two-thousand-and-three already, catch up to us
Yeah, yeah, yeah, yeah, hah, huh

Now motherfuckin case closed
The shit ...

431 песни

We Goin' to Do It to Ya


Aiyyo mega' gimme some of that barefoot jungle shit
And let me shake a leg nigga! (megahertz)

Let's give it to 'em
Yo, let's give it to 'em
Yo, let's give it to 'em
Busta bust, let's give it ...

431 песни

What Do You Do when You're Branded


[chorus: busta - singing]
Branded... scorned is the one who raaaan
What do you do when your branded? and you know you're a man.
Wherever you go, for the rest of your life
You must proooooove, yo...

431 песни

10 самых известных лысых женщин

27

Современный мир привык к классической женской красоте, но есть звезды России и Голливуда, которым даже с нестандартной внешностью удается покорять поклонников. Список самых ярких лысых артисток и их ф...

Звезды которые страдают от облысения

97

Хотя звезды и получают немалые гонорары, против некоторых проблем они бессильны. Многие российские, голливудские и мировые знаменитости страдают от облысения. ...

История в фотографиях (111)

182

Ума Турман в фотосессии Андреа Бланш для журнала Russh, 1985 год. Мадонна, 1984 год. Просто Боб Дилан. Около Бристоля, 11 мая 1966 года....

История в фотографиях (110)

231

Манекенщицы в новой форме стюардесс авиакомпании Pacific Southwest Airlines. США, 1960-е. Михаил Горбачев и Рональд Рейган с переводчиками. Николай Второй в униформе Шотландского королевского по...

Самые эпатажные образы Met Gala 2021 года

400

Минувшей ночью в Нью-Йорке состоялось одно из главных ежегодных событий в индустрии моды — благотворительный бал Института костюма музея Метрополитен Met Gala.

Предлагаем посмотреть на самые эпатаж...

История в фотографиях (109)

269

Moлодой Джeки. Наталья Седова, Фрида Кало и Лев Троцкий, январь 1937 года. Пабло Пикассо в шляпе и с револьвером, подаренным ему Гэри Купером. Канны, 1958 год....