Skip to main content

Rush Song


On and on like a Rush song, like a long one
You're the miss in the partnership, yeah the right one
There will come a day when Ill bury you
I will go the same way, together,
Whatever there aw...

129 песни

Better Off With Him


Run around,
What's the frequency you're on?
Get around,
That's addiction you'll get some.
Heart attack,
Not as big as the next one.
Pulling back,
Things look different when you're youn...

129 песни

Art Of Making Sense


There's an angel on the corner
And they say she's watching over
Over when we are under
Fall asleep on the ground

[Pre chorus:]
Hey
Can you feel it calling your name
Like a storm on a...

129 песни

Someone Else


How many cars on the drive are actually yours...?
You never go out for a ride, you keep them indoors
You got a big big mouth
A big big house
Your the king of cribs right now*
A real big hi...

129 песни

Die Tonight


Lose yourself, save yourself.
One more night, one more time.
By yourself, no one else.
One arrival time to hear you cry tonight.

Pray today, slide away.
And hide away, no one came.
Hol...

129 песни

Black Hole


Some days go on forever,
Last long into the night,
Some days feel like December, although its warm on the inside.
Forget the middle of summer,
I bet you I am alive.
We'll wipe the floors t...

129 песни

Hey


Hang on, don't be frightened,
Hold on, keep the light on,
You call me anytime you want to.
Keep a night in summer,
Don't cry when its over,
You take me anywhere you need to.

Like its y...

129 песни

Worst Thing That Can Happen


Standing with a headache
I try to fight but i cant deny the pain
Reservations what i got from the bottom to the top
On the bottle 5 times a day
Standing with the top line
You know it's gon...

129 песни

Afterburner


Afterburner, after burning out,
There's a news alert in ??,
And some poor kid who drowned.
Operator, operating round,
Could you take a chance in our romance,
You did nothing about.

Ooo...

129 песни

Nothing


Nothing
And nothing's where you're at
When you ain't got something
You'll never get it back
It's coming on like a drug
The universal power of one
But it don't mean nothing
If it all co...

129 песни

Something's Going On


Somethings going on
I don't know what I did
But it worked out fine again

Got you in my song
It sounds like a hit
It's gonna be alright again

We're something to celebrate
The more y...

129 песни

6 O'clock

6 o'clock on a tube stop, waiting for a subway train
On my own, so alone, why does everybody look the same?
To the right there's a sign, telling me which way to go
To the left there's an old man...

129 песни

The Springs


Air on the streets, lights on the trees
Eight days a week, singer's disease
I wanna be where the sun meets the sky
I wanna be there, it's out of your mind
And I believe in the secrets you're...

129 песни

Took It Away


Five pretty boys for ten shitty years
Five girls next door, I'm up to my ears
I need a reaction, a new revolution
All over the country, 'cos they took it away

They took it away, it can't b...

129 песни

Starbucks


She's over it, she cannot take no more yeah
Don't wanna quit but that's a pretty nice door yeah
I got a bed, it really cost a fortune
I go away and it's too big without you
You've got it goo...

129 песни

Going Down


Suck it up, we're going down
30 seconds 'till we smash into the ground
The passengers have lost their smiles
Soon their bodies will be wreckage spread for miles

I'm in the shit, knee-deep ...

129 песни

Shut Yer Face


So come out fighting, second's out
Who's the daddy? Well there's no doubt
Got one thing on your brain, you all act the same
But you're alright

'Cos you are from Venus and I am from Mars
...

129 песни

Pacific Ocean Blue


It's OK to beat the living shit from the drum kit
It's OK to take what you don't have, if you want it

That's alright, that's your way
Water's cold, December, Del Ray
Through those eyes, ma...

129 песни

The Distance


We go the distance till there's nowhere left to go
It's complicated, don't you hate what you've become? Oh yeah!

Running out of luck
Trying to keep it punk
You can only let yourself down
...

129 песни

Why Don't You Cry About It?


I'm so tired, I need sleep
I'm talking to my pillow case, what's wrong with me?
I make mistakes, but them's the breaks
I'm crying out for anyone to come and rescue me

Talk about a new wave...

129 песни

История в фотографиях (24)

27

В подборке мы увидим единственную фотографию участника Бородинского сражения в возрасте 117 лет, мы вам покажем мператрицу Японии с подружками в детском саду. Трон Ивана Грозного и пороховой будильник...

История в фотографиях (22)

244

Сегодня мы Вам покажем шины с подсветкой, разработанные Goodyear в 1961 году. Очередь из 30.000 человек в первый российский Макдональдс. Особняк в Амитивилле в котором живет приведение....