Reelishymn
Hook:

Well I think I'm going out of my head

Yes I think I'm going out of my head

I think I'm think I'm think I'm....

Life's a bitch then you never come back...

Yo! peep the realness...



Verse One:



I'm a shadow of my former self

So when the sun sets west

I rock and slap box with hip hop;

Cuz its much harder to get props than it is to fall off and flop

I payed dues til I paid do nots.

And will never will what you say affect the outcome --

See, momma always told me opinions are like assholes;

Cuz everyone has got one.

But you couldn't tell me shit if I stepped in it.

Once I enter psychosis, paranormal, focus I perplex niggas and niggettes,

I play this rap shit closer than gilettes against the neck and juglar vien

Blowing out my own fucking brain without lead projectiles,

Bled when I project styles and meanwhile, existence is a life sentence

And since I'm broke I take the risk, forced to hustle

'Cuz raw power moves, require muscle knowing I'm going out trife

Already got one strike, two more and that's life without possibility of

paroll

Having to stroll in my shoes ain't easy

Lookin' forward to 3 hots from a cell block fuckin' my fifi nigga feel me?

'Cuz if it ain't the cancer sticks I hit this hypertension's gonna kill me

And fuck a platinum plaque, all I want is a niggas dap

And enough snaps to put clothes on my daughters back Steph.

See this without an optometrist I'm stuck in the middle of this bitch -

Like ya momma's gynacologist.

Make a radio hit - headz criticize it;

Underground classic - nobody buys it:

So, rap is fucked

And everything blowing up sounds redundant

But money talks and bullshit does 9 flat in the hundred

And goddamn if I don't slam my wallets in danger

So I'm coming out like unborn baby's with hangers

And chronic stress is comtemplated so fuck being high Ras Kass is elevated



Chorus:

Well I think I'm going out of my head, reelishymn, reelishymn

Yes, I think I'm going out of my head, reelishymn, reelishymn

Well I think I'm going out of my head

Yes, I think I'm going out of my head



Verse Two:



Who can I blame cuz my skull can't contain these thought waves

My syntax hydroplanes as though my brain

Slides over liquidated grains of asphault caught cranial calluses

Over analysis leads to paralysis, mediocrity my nemesis

Try to fuck every radical feminist I meet, call it engage and defeat

That's the reason why black men hide in the womb, homes

Cuz life is all taxes and tombstones

So as flesh and bone I zone my thoughts explode with rap shranel syntax;

That'll wax to the past, and present the future of Ras Kass lies in the

skull

Like the coronal suture

So I write truly fat shit for the core audience

But sometimes I wonder does it really exist?

Cuz true lyricists in hip-hop Joe Public be dissin

Niggas don't relate

Elevate and its treated like elevator music

Cuz' nigga don't listen

But ridicle is the burden of genius

Have you ever seen this socioeconomic gullitine rip?

A nigga's hopes and dreams

And now I'm lead to believe that life is all about CREAM

I'm living a life idealistically principle over profit

But realistically good intentions are micropic to fat pockets

Exploitation is world's oldest occupation

And it's the task of Jamaican chicken when a nigga gets jerked

Causing me to revert to verses -

Versus snapping like your neighborhood post office worker

(Before the Source and Rappages)

Niggas said my rhyme wasn't fly now I have the juice like Omar Epps

And crooked I

Fools be on my dick like foreskin

But what before then, so now when niggas prop me I'm skeptical

Becuz this rap shit is extremely unethical

And with slight notoriety comes anxiety

Now I'm supposed to play celebrity when nobody celebrated me at my D.O.B

And label reps wanna play me;

But I'm familar with record company rule #4080:

Fuck Luther and Sadie for talking food out my babies mouth denying sample

clearance

I'm losing my mind

Outter body experience it's paranormal

I say it ain't all good though

So fuck the world with an AIDS infected dildo (doggy style)

Life's a bitch named monogamy -- you only get one --

I'm trapped in this path of pathology



Chorus:

And I think I'm going out of my head, check it, reelishymn, reelishymn

Yes, I think I'm going out of my head, check it out, reelishymn,

reelishymn

Well I think I'm going out of my head, reelishymn, reelishymn

Yes, I think I'm going out of my head, it's the reelishymn

Well, I think I'm x 7, Yes, I think I'm x 7...

Ваше Мнение:

Ваш Email не будет опубликован, а будет использован для управления в дальнейшем вашими комментариями

Комментарий
Имя
email
Я не робот...

«Непутевые» дети звезд: трагедии и хеппи-энд

66

Дети звезд российского шоу-бизнеса и Голливуда не ограждены от житейских проблем. Их всегда сравнивают с родителями, а до профессионального уровня знаменитостей бывает крайне сложно дотянуться. Кто из...

История в фотографиях (14)

81

В нашей новой подпорке покажем девайс 1947 года это щеточка для спины с зеркалом заднего вида, семикилограммовым чугунным орденом «за боевые заслуги» Петр I награждал соотечественников, отличившихся в...

История в фотографиях (13)

169

В новой подборке успешные женщины. Актриса Софи Лорен в Кремлевском дворце, актриса Марина Влади. Модели: Наоми Кэмпбелл, Линда Евангелиста, Татьяна Патитц, Кристи Тарлингтон и Синди Кроуфорд. Как из...

История в фотографиях (12)

130

Истории в фотографиях нам покажут Морозовский угольный разрез. Мы перенесемся в 1927 год на всемирно известную Сольвеевскую конференцию, увидим как американские медсестры проходят учения. Юный Билл Кл...

История в фотографиях (11)

174

В новой подборке фотографий мы увидим как служащий австрийского банка Отто Ньюман организовал ограбление в свою смену, жуткие кадры Нагасаки после взрыва. Взлёт Аполлона-8. Вы увидите как проходит ста...

Исторические кадры: от сильных мира сего до приема душа в космосе

237

Давайте снова окунемся в историю и посмотрим, как заботятся о сильных мира сего и чем они увлекались в детстве, какими странными способами женщины боролись с морщинами, посмотрим на дайверов прошлого ...